cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Friday 18 January 2013

de hramul bisericii mele

e urât cu spume afară şi e atât de frumos! Doamne ce-mi place când e atât de urât, nu ştiu de ce, spuneţi voi, fii-mea căreia şi ei îi place vremea asta la nebunie zice că îi place pencă poa să stea cât vrea în casă, nu se simte datoare să iasă şi să se bucure de ce-i afară.
 pe pământ e un amestec de zăpadă maronie cu apă, verdele e căcăniu, pomii sunt slabi numai piele şi os, vântul împrăştie apa rece peste tot, nu era nimeni în parc de dimineaţă, nici bodigardul n-a mai trecut pe lângă mine să-mi zică bună dimineaţa doamnă, ce doamnă o vedea el când arăt cum arăt cu fâşurile alea pe mine şi gluga cu ţugui
şi mă doare mâna dreaptă, am o chestie la oase cum s-o numi, de abia mai îndoi încheietura, aşa mi se întâmplă iarna când nu-mi fac băile cu nămol peste vară şi astă-vară n-am avut timp, dar acum m-am înfăşurat cu un fular, şi scriu cu mănuşi, asta e mâna mea bionică cu care fac minuni, numai de nu m-ar durea şi noaptea că atunci mă simt ca wolverine din x-men când i-au băgat săracu metal topit în oase
vroiam să scriu de copiii mei, că doar ce e mai interesant pe lumea asta? nr 2 are concert duminică! e chitarist, cool nevoie mare, tatsu care şi el a fost chitarist cool nevoie mare la vremea lui, că atunci m-a vrăjit cu pantalonii ăia mulaţi şi doinele pe o singură coardă, deci tatsu e emoţionat dar nu arată că aşa e el acum serios şi demn în loc să fie cool fir-ar, şi l-a ameninţat că vine la concert să-l vadă şi nr 2 e terminat, mamă poate nu vine totuşi că pe urmă zice că n-am făcut nimic bine, dar eu ce păzesc? sunt aici ca să întorc dialogurile ca la ploieşti, unu zice una, eu traduc, şi ălalt înţelege ce vrea
deci asta e cu nr 2, are concert într-un club şi mie mi se pare o chestie mai tare decât piesele alea de teatru, de aia i-am şi lăsat pe băieţi să cumpere ţoale noi, să fie băiatu şi mai cool decât l-a făcut măsa, cămaşă albă scrobită, pantaloni negri şi ghete de piele, prima lui încălţăminte de piele, până acum a stat doar în converşii ăia
formaţia are "dandy" în titlu şi oamenii sunt la costum şi cravată de-a râs tatsu de el o zi întreagă, până i-am zis să zică mersi că nu au ceva "black", "dark" sau "metal" că nu mai mergeam noi la concerte
nr 3 povesteşte plină de patos tot ce citeşte sau vede, ieri după "les miserables" ne-a vorbit numai pe muzică, de ne plictiseam până aflam ce vrea de la noi
tot mai bine decât a doua zi după ce a terminat cei 3 muschetari, că ne-a ţinut numai în fandări şi înţepături cu creioane şi ce mai găsea prin casă, pe nr 2 nu l-a scos din milady, iar mie era să-mi rupă bunătate de mână bionică când mi-a descris cum l-a înfrânt dartagnian pe nuştiucine
numai nr 1 e stresată că nu ştie la ce facultate să meargă, tatsu îi găseşte în fiecare săptămână câte una, nu-i vorbă că şi eu, dar ea nu şi nu, vrea să se facă tatuator şi ştie că o să fie oaia neagră a familiei şi cea mai mare dezamăgire, ea care e înţeleapta familiei să ajungă să înţepe tipi cu muşchi şi poveşti plângăcioase
dar eu mă pregătesc în taină să nu fiu dezamăgită, ci fericită

8 comments:

  1. eu: şi tu, Ş., ce vrei să te faci?
    Ş: Doamna, io vreau să mă fac portar şi să câştig mănuşa de aur!
    eu:... Hai mă, Ş, tu care ai o minte sclipitoare şi poţi să te faci orice pe lumea asta, vrei să fii doar portar?
    Ş. Dar duamna, nu vă gândiţi, mănuşa de aur!!
    eu. dar dar...
    o fetiţă: e bun, doamna!
    eu: resemnată: bine, dacă vrei tu! măcar o să mă laud că ţi-am fost profesoară.
    alta: păi şi cu noi (doctori etc) nu o să vă lăudaţi?
    eu: ei, cum nu! auzi tu, portar...

    ReplyDelete
  2. hihi, si ce mai radeam la serbarile de la gradinita cand unii vroiau sa se fac gunoieri si altii ninja ... na, acum

    ReplyDelete
  3. şi mie îmi place când e atât de urât de frumos afară! de dimineaţă bătea un vânt furiooos dar plin de personalitate.

    I :x copiii tăi!

    ReplyDelete
  4. i de impartit la x ... zau daca stiu ce-nseamna :)
    am citit undeva ca oamenii optimisti sunt veseli cand e frumos afara si sunt tristi cand e urat, adica sunt in concordanta cu natura ... (ma rog, cu interpretarea umana a naturii)
    asta inseamna ca noi suntem cum? ha

    ReplyDelete
  5. :x e o inimioară.

    înseamnă că nouă ne place natura cu toate manifestările ei.

    ReplyDelete
  6. si noi inimioare tie!

    ReplyDelete
  7. tatuator e foarte tare. sa se apuce cat mai repede 'cause i want some mofo tattoos :D. by the way, when i'll be back in bucharest i wanna take some cool pictures with nr.2 and his band! i want!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  8. aaaaa ... daca ai fi fost azi! numai daca ai fi fost ....!

    ReplyDelete