cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Sunday 22 February 2009

crimă şi pedeapsă

pentru că nu înţeleg nimic
pentru că nu am răbdare
pentru că vreau
pentru că uit
pentru că nu uit
pentru că în mine viermuiesc gânduri
pentru că nu ştiu
pentru că plutesc în mijlocul dezorientării
inconsistenţei
dezechilibrului
pentru că n-am ancoră

pentru că sunt ca o carte
şi nu ca o poză

pentru că mai sper
într-o explicaţie
a altcuiva
de ce sunt eu aici
de ce eu sunt eu şi nu altcineva

de ce am atâta educaţie în mine
încât să caut ca un ceas rostul
de ce nu sunt una cu corpul meu
să nu ştiu când moare
de ce toiagul ăsta are două capete
un început şi un sfârşit

pentru că eu cu mine vorbesc
uită-te, uită-te, uită-te
e ceva aici?
nimic, gol
uită-te dar aici?
nimic, gol
nu fugi, nu pleca, uită-te, ce vezi aici?
nimic, gol

corect
nimic
gol
ha
ha
ha