cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Tuesday 23 February 2010

aşa îmi vine să scriu despre familia asta a mea bolnavă de apendicită! 4 operaţi în 2 ani, din juma în juma de an pică câte unul, ce naiba, chiar aşa, toţi?
acum ar fi rândul meu, dar mă gândesc să consider fibromul pe post de apendic, o merge?

***

de fapt vroiam să scriu despre cât de îndrăgostită mă simt, aşa, fără subiect; o fi de la dragobetele de mâine, sau de la primăvara de afară...

***

humanistul: "atunci când ființezi ceva, o faci cu umor știind c’o faci, în esență, degeaba, o faci pen’c'așa ai chef, nici o condiționare nu poate fi luată’n serios" (-:

***

din toate prostioarele americăneşti văzute în ultimul timp, singurul care mi-a zis ceva a fost the hurt locker, un film despre bărbaţi

***

la sfârşitul dării de seamă: am găsit un steinhardt pe care nu-l ştiam, dar acum ştiu, am aflat şi eu... şi vi-l dau şi vouă

4 comments:

  1. Hei, Jane, sper ca se simte bine ultimul-tau-operat- de-apendicita! te-am sunat, dar aveai telefonul inchis.

    e-Joy

    ReplyDelete
  2. e bine, e bine, multumesc (-:

    ReplyDelete
  3. da, ce bine ca ni-l arati, sa (mai) stim si noi...

    ReplyDelete
  4. bună mack :)
    muzeul satului?

    ReplyDelete