cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Sunday 7 February 2010

înainte ziceam că nu mai vreau să fiu tânăr nici măcar două secunde, dar mi-am dat seama cât de tare greşesc: de fapt nu mai vreau să am 20 de ani şi experienţa de atunci, tinereţea e altceva; n-am cum să nu vreau să fiu tânăr; sunt sau nu sunt

***

nr. 3 vrea să se facă croitoreasă de pălării excentrice, fruit&flower hats, iar în timpul liber să dea spectacole de improvizaţie

***

vă daţi seama ce e într-o casă cu 3 copii când se anunţă că se închid şcolile din cauza zăpezii?

***

azi-noapte am avut primul vis lucid, atât de lucid încât am reuşit să nu mă bucur prea tare şi să menţin starea; nici n-am intrat în alt vis, pentru că se nimerise unul interesant

***

cel mai frică mi-e de război; ieri, în toiul vizitei, a început discuţia despre război, scutul antirachetă, Vanga a zis că al 3-lea război mondial începe în 2010, dar dacă vă uitaţi bine războiul deja a început, etâcî, etâcî... o teamă iraţională şi paralizantă pune stăpânire pe mine când mă gândesc la război; atâtea lepşe au fost de când bântui prin blogosferă, dar n-am întâlnit una care să-ntrebe, ţie de ce ţi-e cel mai şi cel mai frică?

No comments:

Post a Comment