cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Thursday 17 June 2010


după atâtea zile de caniculă ... nu ştiu, mie mi s-au părut multe ... după atâtea zile greu de dus, a venit ploaia
parcă au fost anii faraonului, şapte ani buni, şapte ani răi, ploaie
tot ce are început are şi sfârşit, de ce m-am îndoit din nou de asta? îndoi-m-aş şi n-am cui, îndoi-m-aş codrului

adică am avut o criză existenţială

am forţat intrarea în ea odată cu începerea postului, deci e integral răspunderea mea
dacă am fost pregătită pentru ce avea să urmeze? of course, no
te arunci în gol şi zici că Cineva acolo sus te iubeşte
pe urmă rămâne să-L iubeşti tu pe El că altfel n-ai scăpare

una peste alta, viaţa asta e pe bune
mulţumesc oamenilor care au făcut lucrarea Lui şi m-au scos din rahat: mamei pentru încrederea nelimitată pe care o are în mine, lui v. pentru hotărârea de a nu se da bătut (chiar dacă n-are idee cu ce se luptă), chinezoaicei pentru că ştie meserie de meserie, doctorului chirilă pentru că a tras linie şi concluzie, ioanei pentru că mi-a dat cea mai bună veste pe care am auzit-o în ultimul timp

evident că mi-am făcut nişte promisiuni odată cu începerea noii vieţi, cea de după criză
curios, aceleaşi promisiuni ca şi înainte
dacă acum nu mă ţin de ele, altă şansă nu mai am şi data viitoare sigur nu mă mai întorc din infern

ce naiba? e aşa de greu să fac ce-mi place? e aşa de greu să scriu o carte? e aşa de greu să găsesc o sală de dans? e aşa de greu să fiu ceea ce sunt şi să stau la locul ce mi s-a dat în timpul ce mi s-a dat? e aşa de greu să rămân camuflată? să nu inventez culori şi linii care nu-s ale mele?

Desenul cel Mare e perfect, biată fiinţă cugetătoare, treci acolo lângă roată (lângă semn, locomotivă sau gard) şi joacă-ţi rolul ce ţi s-a oferit fără alte discuţii, opţiuni şi potenţe blabla
că altfel strici Imaginea de Fond şi e păcat prostovane, grrhh







5 comments:

  1. Welcome back, Jane. Mă bucur că ai trecut hopul. Mă bucur că ţi-ai revenit.
    Bineînţeles că e greu să te pui pe tine în prim plan, dacă nu ai deprinderea sau motivarea. Dar, dacă tot ai ajuns (cu greu) aici, continuă ce ai început, nu te lăsa.
    Şi, dacă ai nevoie de suporteri, eu sunt unul dintre ei.

    ReplyDelete
  2. printre suporteri, si eu langa Lumi ;)

    ReplyDelete
  3. hangar 18June 18, 2010

    plus altii

    ReplyDelete
  4. draga mimilica,
    ce am constatat eu din crizele mele "este" urmatoarele:
    - uneori suntem camuflati, alteori nu - get used to it
    - nu forta viata ca te forteaza ea pe tine si n-o sa-ti placa (voila de vezi!)
    - nu-ti mai face promisiuni, mai bine tine cele 10 porunci si pe aia cea mai mare a lui Hristos cu iubeste-ti aproapele
    - daca vrei pe bune sa nu ajungi in iad ci in rai, trebuie mai intii sa te prinzi ca exista o diferenta intre cele doua (asta implica credinta, da, pe care multi n-o au - ca d-aia zic); apoi ascultare si, peste toate cele, iubire fara limite: a mai tare si mai de neinvins arma
    - si daca faci asta, uite, poti sa ajungi sa dai vesti - pe care nici tu nu crezi ca ti se intimpla tie, mind you! - altora care sunt in crize existentiale asa cum ai fost/continui sa fii pe alocuri si tu.
    (la acest moment partial-final, se ride de sine in hohote)

    ps - parerea mea e ca e "asa de greu sa... cresti mare" - luind desigur in calcul si momentele iluzorii, cele en-passant, de rigoare, ma refer la clipele cind ti se pare ca ai crescut, gata. ei gata...!

    ReplyDelete
  5. @Miju & hangar 18
    si eu sunt suporterul vostru

    @Ioana
    ((:

    ReplyDelete