cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Sunday 3 April 2011

genialitate: săptămânal fac un meniu pe care-l postez pe uşa de la intrare şi fiecare îşi alege ce vrea să mănânce în fiecare zi: luni alege nr.1, marţi nr.2, etc; şi am scăpat de infernala întrebare eu ce gătesc azi?!?!

drag: de gătit! ca un corolar al genialităţii evident


rafinament: aproape în fiecare zi fac (peste oferta din meniu) câte o chestie din cartea regală de bucate

maturitate: am reuşit să spun în sfârşit nu

film: Dogville, ah ce film, ah ce rafale

stalking: Tim

admiraţie: Iulian şi Lumi, pentru entuziasmul şi încrederea lor în Existenţă  

autosuficienţă: antrenament autogen, singura meditaţie care funcţionează la mine

prietene: când mi-am făcut eu atâtea prietene? sunt un antitalent la împrietenire, un pas în faţă doi înapoi, suspicioasă, retrasă... când? ah ce prietene am, mulţumesc Doamne

alt film: mr. nobody; aşa gândesc şi eu chestii

hotărâre: blogul ăsta rămâne închis

No comments:

Post a Comment