cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Wednesday 26 October 2011

aseară am aflat ce mai piaţă de desfacere sunt femeile:
98% din obiectele de mobilier
90% din locaţiile de vacanţă
70% din mărcile de maşină (de culoare  nu mai vorbim)
sunt alese de femei
corolar personal: şi în my gender group sunt o minoritate


*

prietena mea cea mai veche, dintr-a II-a suntem tot împreună, are un mod foarte delicat de a interacţiona: mă sună sau se gândeşte la mine doar când se simte fericită şi e plină de energii creatoare
ca să-mi transmită doar bine, zice ea


*

duminică s-a dat comunicat că nu mai e nevoie să dăm cnp-ul la recensământ
luni am hotărât să încetez şi eu joaca de-a v-aţi ascunselea
ieri am primit-o pe doamna cenzor şi am dat minumum de date
azi s-a dat comunicat cum că e din nou obligatoriu să dai cnp-ul
oi fi scăpat?

*

n-am văzut nimicuţa din ce-a fost ieri, dar bărbaţii de la mine din familie,
cei care până acum mă luau cu sarcasm când era vorba de regalitate
azi păreau cam biruiţi.

*

tot activităţi extraşcolare sâmbăta de acum încolo
şi munte când?

2 comments: