cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Monday 30 March 2009

ei

Mâna lui mângâind-o pe-a mea.
Deschid încet ochii şi-i văd părul, şuviţe galbene, rebele, moi. Unele fire sunt aurii, ba nu, sunt chiar fire de aur care sclipesc în lumina dimineţii. Şi pielea îi e dată cu praf de aur, îi văd încheietura care se mişcă peste palma mea, peste pernă. Degetele scurte şi groase ca nişte cârnăciori i s-au alungit de câteva săptămâni, acum îmi pot imagina deja cum va arăta mâna lui de bărbat. Ridică faţa spre mine, ochii. Verde, albastru, gri, galben, mă orbesc atâtea culori, atâtea adâncimi, mă ascund în spatele pleoapelor, e real? Tot corpul lui e lipit de mine, doar gleznele şi capul îmi sunt libere de el, în jumătate de an în ritmul ăsta de creştere o să m-ajungă. E moale şi cald şi am curajul să deschid din nou ochii, îi văd obrazul cu trei aluniţe şi mustaţa... s-a înnegrit! auria de ieri azi s-a-ntunecat, cum îi va fi oare barba?

Din spatele meu răsare un braţ, şi el auros şi neted odată, întunecat şi cu vene accentuate acum, care netezeşte părul galben împrăştiat pe perna mea, tu când ai răsărit aici băiete? iar o vrăjeşti pe maică-ta?

6 comments:

  1. inca n-au inceput sa bea bere impreuna, nu? sper ca n-or s-o faca in pat :-s

    ReplyDelete
  2. pai tu ai inceput? ca baietii sunt cam de-o varsta din cate mi-am dat seama (-:
    in pat nu cred, poate la poarta?

    ReplyDelete
  3. nu am inceput, mai am cativa ani. adica inainte de a-si lua buletinul eu nu le-as da din proprie initiativa un pahar de bere.
    pe ala micu l-am surprins uneori ca ii place sa riste, jucandu-se de-a omul mare. deh... metehne ale umblatului intre uk si tara.

    In pat nici eu, singur, n-am voie :|

    ReplyDelete
  4. Ce delicat tablou de familie! O miniatură plină de expresivitate. Parcă tot aici am citit mai demult şi "un triunghi zâmbitor", sper că nu mă înşel.
    L.

    ReplyDelete
  5. Eşti superbă, femeie! Tu cu bărbaţii tăi frumoşi, cu fetele tale zuzuţe şi vesele, cu tine însăţi, o minunăţie! Nu ştiu cum ai reuşit, dar parcă am simţit şi eu aşa, cumva o îmbrăţişare :) Să trăiţi frumos, minunaţilor! :)

    ReplyDelete
  6. Te inteleg foarte bine, Jane. Uneori ma simt ca Alice in tara minunilor. Am cheia catre gradina, dar sunt prea mare ca sa intru pe usa.

    ReplyDelete