cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Thursday 16 June 2011

2 minute de şamanism

pe la 7 îi anunţ pe copii că la 10 mergem pe bloc să vedem eclipsa
pe la 8 jumate vine v. de afară, nicio şansă să vedeţi eclipsa, e nor compact, no way
pe la 9 mă sună tata de la moreni, eşti pregătită? da tată, dar la noi e nor ...
pe la 10 mă uit pe geam, nu văd nimic, urc pe terasă singură

cerul e negru, tot
habar n-am unde-ar putea fi luna
dar mă întorc la fix cât să văd o strălucire de câteva secunde, undeva într-o direcţie la care nu mă aşteptam
o strălucire portocalie, e luna acolo, sub nori şi n-o să văd eclipsa
şi le-am promis copiilor, m-am pus de-a curmezişul predicţiei nefaste a lui v.

ceva trebuie să fac, mi-aduc aminte de ce zicea don antonio, dezechilibrul din jur e acelaşi cu al meu

dacă eu îmi limpezesc sufletul, cerul se limpezeşte

linişte.
norii se dau deoparte şi o văd toată, trei sferturi neagră, un pic portocalie

umbră urâtă, pe tine vroiam să te văd
mulţumesc

mâna pe stâlp mă ţine în materie

adun experienţa cu ambele palme, o bag în piept, mă înclin
şi fug

spre uşă să îi chem pe copii
care erau deja pe scări îngrijoraţi că am căzut la datorie

hai repede că nu mai durează mult

agitaţie, încercări de poză, explicaţii, ţânţari, agitaţie

agitaţie.
cerul se acoperă din nou cu un nor masiv

v. întârzie prea mult, nu mai are ce vedea acum, no way

şi am uitat complet să pregătesc aparatul

6 comments:

  1. ce misto. la noi a fost o luna superba acu' doua nopti, d-aia mare si galbena ca un dovleac pe un cer albastru inchis spre noapte, de poveste...

    ReplyDelete
  2. acum 2 nopti aici a avut halou si cer rosiatic, de ziceam ca baga astia un cutremur ceva

    ReplyDelete
  3. eu am tot asteptat-o sa apara la fereastră, erau nori, mi-era un pic lene sa ies afara, plus ca sunt cam multi caini. am asteptat, am asteptat şi am adormit ;))

    ReplyDelete
  4. si spiritul tau a zburat iute dincolo de nori sa o vada :) frumos?

    ReplyDelete
  5. Cele mai frumoase momente rareori pot fi prinse cu aparatul de fotografiat. Important e că le-am trăit. Şi îmi pare bine de asta.

    ReplyDelete
  6. nimic autentic nu poate fi prins cu aparatul de fotografiat in afara de sufletul celui care face poza

    ReplyDelete