cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Friday 16 December 2011

3

ok, am comis-o
i-am învăţat pe cei de la Naturalia cum să facă pâinea cu maia
i-am dat să guste doctorului Chirilă, el s-a lăsat moale în scaun şi a zis de când caut gustul ăsta, apoi s-a uitat la mine şi m-a întrebat dar cum de tocmai tu? şi pe urmă m-a rugat să-i învăţ şi pe ei
cum el e febleţea mea, i-am învăţat
m-am dus de câteva ori, le-am dat şi din maiaua mea când a lor se cam acrise
iar acum vor să iasă pe piaţă, 4,9 lei/250 gr (în reţeaua lor de magazine)
am fost certată că am dat găina de aur din mână, poate
dar asta sunt, fără apărare când iubesc pe cineva

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. m-ai bodogănit? :)

    ReplyDelete
  3. nu pot sa cred ca-s asa de nesimtiti. poti sa-i spui doctorului Chirila ca e urit din partea lui sa fure (sau poate-ti da parte din profit? asa ar mai merge). oricum, daca nu-ti da, o sa li se acreasca din nou piinea, o sa vezi. nu ajuta Dumnezeu pe cine nu merita...
    of.

    ReplyDelete
  4. Sa fie intr-un ceas bun! Cred ca asa o sa educam putin gustul oamenilor (adica tu, Iulian si toti cei care prefera painea cu maia). Poate o sa re-invete sa manance sanatos.
    Daca e cu dragoste, cu incape tocmeala. Si vine inapoi inmiit. Te imbratisez, Jane!

    ReplyDelete
  5. hehe, ai comis-o!
    am mai intrat azi, am scris, am sters si tot asa; as fi zis cam ce zice Lumi mai sus, dar nu puteam, ca inca nu-s cunoscator, n-am framantat o paine, sa stiu cum e sa daruiesti asta;

    Ioana, pana l-a urma oamenii aia n-au rupt din trupul ei, asa se da ea cand iubeste ;)

    *la ora la care am intrat prima data nu era pus in text pretul cerut de cei de la Naturalia pe bucata de paine

    ReplyDelete
  6. @Miju
    nu e vorba ca au rupt sau de unde, doar ca nu-i frumos sa faca asa fara sa-i ceara voie lui Jane, care i-a ajutat cu bucatica esentiala. eu asa cred.

    dar macar sa stringa ei bani cu piinea aia si sa-i puna la lucru in folos bun - ceea ce inteleg ca e totusi posibil.

    desigur, dar din dar se face rai. chiar si un dar de 4,9 lei?? ma rog...

    ReplyDelete
  7. @ Lumi
    ba eu te imbratisez Lumi!

    @ Miju
    nu era pus pretul pentru ca nu eram hotarata sa fac un "coming out" detaliat :)

    ai dreptate sa stii, de abia cand zici tu de daruitul painii, realizez si eu ca intensitatea emotiilor pe care le traiesc cand e vorba de painica mea, e totusi reala si pe undeva normala
    multumesc

    @Ioana T
    in primul rand, eu n-aveam proprietate intelectuala pe reteta sau produs
    asa cum Iulian mi-a daruit mie ideea, eu le-am daruit-o lor
    s-ar putea sa fi simtit actul si ca pe o datorie de onoare, nu stiu

    pare o diferenta mare intr-adevar, pentru ca ei scot deja bani din asta, dar la urma urmei cine ne impiedica pe noi doi sa scoatem si noi bani din asta?
    stiam de la bun inceput ca aici se va ajunge (ar fi fost ciudat sa nu scoata la vanzare o paine sanatoasa, tocmai ei, tocmai in magazinele lor) si mi-am asumat asta

    una peste alta, asa cum a zis si Lumi, si cum mi-au zis si cei de la Tartelier cand m-au primit extrem de binevoitori in vizita de lucru la ei in brutarie, nu e vorba de concurenta intre noi, cei care promovam un curent nou, e vorba de sustinere reciproca, pentru ca doar asa putem avea succes, cand nu suntem izolati, cand impartasim tot ce stim si ne coagulam impreuna
    (mai ales acum in era globalitatii/netului, cand impartasirea cunoasterii este un must be pentru acceptarea sociala :)

    ReplyDelete
  8. hehe, auzi tu: "impartasirea cunoasterii este un must be pentru acceptarea sociala"
    zic si io ca nea Petrache sau Steinhardt: ba pardon, adica numai asa suntem acceptati de societate, daca noi le dam si ne iau? sau poate n-am inteles eu bine. lasa ca eu nu-s un fan al globalizarii, dimpotriva.

    oricum, ramin la parerea mea: gestul tau e superb, doar ca in cazul asta e ca aruncatul margaritarelor in calea stim-noi-cui (nu vreau sa fiu 100% rea) pen' ca ei nu numai ca nu s-au ridicat la inaltime ci au si coborit in abisuri. deh. asta e capitalismul putred - si spun asta de pe pozitia mea foarte conservatoare ca adepta a capitalismului ca unic sistem viabil dpdv economic.

    mai vorbim.

    la o piine din ce in ce mai buna!

    ReplyDelete
  9. io te înţeleg. cum să nu îi înveţi şi pe alţii? zilele acestea am auzit nişte colegi în vârstă povestind câte feluri de pâine ştiau mamele lor să facă din nimic, fără drojdie, fără cuptoare moderne. şi de turte din mălai, că tot vine crăciunul. cred că e un 'secret' atât de mare încât e la îndemâna oricui...

    ReplyDelete