cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Saturday 24 December 2011

slăbiciunile copiilor

nr.2
pentru el joaca preferată e hârjoana
cu nr 1 se hârjoneşte la propriu, simplu şi curat
iar cu nr.3 la figurat, împroşcând mii de scântei
azi se băteau ei doi (1+2) în cameră ca de obicei, şi tot ca de obicei nr 1, care e în toate cele cum îi spune numele, îl bătea pe nr. 2 de-i săreau fulgii
la un moment dat îl aud: ei, văd că nu mai merge şi trebuie să apelez la arma mea secretă, strigătul de luptă!

linişte o secundă cât trage aer în piept şi pe urmă modulându-şi vocea ca Tarzan: Mamaaaaaa!!!

***

nr 3
nu vrea să citească
e copilul modern, nu vede rostul cititului, vrea numai haine de firmă, ar sta pe mess întruna, consideră că doar htc-ul merită atenţia ei şi aşa mai departe ...
când îi spun să pună mâna pe carte, o face la propriu şi stă aşa lipită de câte-o copertă până ies din cameră
şi-mi spune să zic mersi că nu face ce-i zice taică-su, care completează de fiecare dată, pune mâna pe carte şi fă şi tu nişte cornete!

dar eu voi lupta în continuare şi voi folosi orice fel de tertipuri, până ...

***

nr 1
are un mare defect: nu e-n stare să-şi găsească încălţări
bine, poate o vină am şi eu că am născut-o (şi pe soră-sa la fel) cu varus equin şi ghipsul din primul an de viaţă nu i-a îndreptat talpa perfect
dar şi pretenţiile ei sunt fantastice de-a dreptul!
artiştii ăştia trăiesc într-o lume îngrozitoare după părerea mea, unde fiecare linie, unghi, nuanţă, formă trebuie să fie perfect integrate în tabloul mare, cine oare ştie cât de mare ...
eu nu văd nici a suta parte din amănuntele pe care le vede ea şi care o împiedică din punct de vedere estetic (şi mult mai puţin funcţional) să-şi aleagă ceva de pus în picioare!
aşa că şi acum pe zloata asta, ea umblă în converşi, spre marea invidie a soră-sii, care a avut ghinionul să-şi găsească nişte cizme potrivite

noroc că e un ninja al  bălţilor şi nu se udă

***
apropo, ştiţi bancul cu uşile automate?
nu există uşi automate, doar gentlemeni ninja


un Crăciun fericit vă doresc!

4 comments:

  1. Îţi doresc să ai un Crăciun aşa cum îl vrei tu, alături de cei dragi.

    ReplyDelete
  2. Multa sanatate la tot familionu' !

    ReplyDelete
  3. oaaai, ce brad fain ai.. :)

    Sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  4. mi-ar placea sa aud strigatul lui tarzan(ma bucur ca sta si striga, nu da bir cu fugitii :D )

    ReplyDelete