cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Sunday 8 February 2009

dezmorţeală

din respect pentru criză, anul ăsta ne-am petrecut vacanţa dintre semestre la cluj, şi nu aici )-: unde ne plăcea nouă

a fost o vacanţă atipică, îngrozitor de atipică, abominabilă de-a dreptul

am văzut 6 filme în 4 zile, 6 filme pentru copii!
merită un semn de punctuaţie ca să se înţeleagă disperarea adultului însoţitor, acum biet adult cu creier spălat, vai de mama mea

în singura zi cu soare ne-am dus în grădina botanică şi am prins şi muzeul deschis, aşa că le-am povestit copiilor cum a stat treaba cu al doilea război mondial, na

am mâncat la atâtea restaurante că ni s-au strepezit dinţii, dar mulţumesc Doamne că nu s-a îmbolnăvit nimeni

iar întoarcerea în bucureşti a fost ca o întoarcere la natură, visam eu să se întâmple asta vreodată? în week-end-ul acesta primăvăratic ne-am plimbat ore întregi cu bicicletele de munte pe dealurile brute (ce bine că le-au uitat aşa) ale bălţii noastre dragi cu multe raţe şi pescăruşi, şi acum ne doare fundul tare
foarte tare

5 comments:

  1. Dar eu vreau sa-mi povestesti cele 6 filme

    ReplyDelete
  2. ((-: dar cum sa nu, ce-am inteles si eu din ele

    1. Bolt - film 3 D, cu mesaj (viata bate filmul) si personaje simpatice (un catel actor, o pisica vagaboanda si un hamster cinefil)
    2. Bedtime stories, subiect cu atingere, povesti spuse seara la culcare, care a doua zi se implinesc
    3. Donkey Xote, superficial, facut pe fuga, de duzina
    4. The Simpsons Movie, plin de citate memorabile, pe care copiii le schimba si acum intre ei ca pe fluturasii de badminton

    pentru ca filmele de desene se terminasera la ambele malluri, am trecut pe filme cu actori

    5. New in town / Transporter 3, fetele au intrat la filmul cu renee, baietii la cel cu impuscaturi; suportabile amandoua, la limita
    6. Australia, la care copilul cel mare a reactionat extrem de pasional, surpriza placuta pentru mine

    si ultimele 2 (3) le consider tot de copii, din moment ce lor le-a placut iar pe mine m-au plictisit...o fi un criteriu satisfacator?

    ReplyDelete
  3. n-am vazut nici unul dintre filmele astea.

    "întoarcerea în bucureşti a fost ca o întoarcere la natură"--f sugestiv!:)))

    ReplyDelete
  4. păi n-ai pierdut nimic, aceeaşi structură hollyoodiană peste tot

    ReplyDelete
  5. Jane, criza asta nu merita respect, zau!
    Pe de alta parte, e bine sa schimbi destinatia vacantelor din cand in cand, mai afli ceva nou...

    ReplyDelete