cuvinte mici (23) înger (4) jurnal 2010 (77) jurnal 2011 (64) jurnal 2012 (20) mtc (1) pâine (8)

Tuesday 1 March 2011

cam poveşti din astea aş scrie eu dacă aş avea timp

1. eroina are 6 copii si-si descrie în jurnal una din cele mai aglomerate zile, dus copii la şcoală, mâncare, soţ, etc, viaţă domestică, banală; dar vine prietena ei care o întrerupe din scris, si ne dam seama ca de fapt tipa e paralizata si poate doar sa priveasca pe geam toata ziua

2. ea se intalneste cu el de cateva ori si isi da seama ca el e omul vietii ei, il iubeste la nebunie; el o asigura ca daca e sa fie al ei atunci sigur se vor intalni din nou, sa nu grabeasca lucrurile, doar stau în acelaşi oraş amândoi; 2 ani ea il cauta peste tot cu disperare; intr-o zi, loveste pe cineva cu masina, iar victima (moartă) e chiar el

3. ea si el sunt 2 nonconformisti indolenti si obraznici; ea ramane insarcinata si nu vrea sa dea socoteala nimanui, asa ca pleaca impreuna cu el intr-o cabana pe varful muntelui sa nasca, convinsa ca se descurca; el ii pune in vedere ca tre sa nasca pana la o anumita data cand el are un meci de poker pe care nu vrea sa-l rateze; dar ea nu naste si el pleaca si o lasa singura; dupa 3 zile de chin ea isi taie singura burta ca sa scoata copilul; apare şi el şi salvează copilul pe care mamă-sa apucase să-l înfeşe şi să-l fixeze de ţâţa ei

4. eroina e vecina middle-age a unei pustoaice grozave pe care o invidiaza enorm; intra pe mess în vorbă cu ea şi se da drept tip; o zapaceste pe frumusică pana cand asta se arunca pe geam pt ca a fost parasita de "iubitul" ei

5. un tip are de scris un proiect IT pentru şcoală şi alege să simuleze o lume într-un limbaj oarecare; lumea simulată e chiar lumea noastră, asemănări identice, obama e preşedinte în america, tsunami-ul loveşte japonia, românia se scapă pe ea; tipul se îndrăgosteşte de proiectul lui şi are ambiţia să comunice cu personajele din lumea lui-joc;  programează toate personajele, ca mod de comportament general, ca ele să ştie că el există şi să-l caute şi ele; el tot încearcă să intre şi el în joc, compune un personaj după asemănarea lui şi-l pune să facă tot felul de chestii pe care jocul nu-l permite în mod normal, doar-doar ceilalţi se prind că personajul ăsta e mai special, dar nimic; nu-l ascultă, sau dacă-l ascultă, uită; nu-l răstignesc că e prea de tot; tipul continuă să programeze, uită de şcoală, de prieteni, de viaţa lui;
aşteptăm să renunţe

3 comments:

  1. daca nici asta nu mai e imaginatie!!!!

    ReplyDelete
  2. cel mai tare e 5. iata ca n-ai renuntat si ai revenit! la mai mare!

    ReplyDelete
  3. @earthwalker
    imaginatie, dar de un singur fel: de abia acum observ ca tema e una si aceeasi pentru toate 5, destinul neimplinit; hm...

    @Zee
    e boala grea asta :)

    ReplyDelete